Pages

Sunday 28 February 2016

Eesmärk-ainuke edasiviiv jõud maailmas

Praegune ühiskond on nii masenduses ja depressioon on noorte igapäevane kaaslane. Väga kurb on mõelda, et haruldus on näha õnnelikku inimest, mitte stressis ja allaandvat. Ma ei taha ja ausaltöeldes ei jaksa vinguda selle üle mis ja kui palju meile stressi ja masendust põhjustab, sest see ei aitab, ei tee olukorda kergemaks. Küll ma aga tean, mis võib aidata, ma tean mis aitab mind. Eesmärgid. Sea endale eesmärgid, ükskõik mida sa ka ei tee. Ma alles hiljaaegu mõtlesin ka, et milleks? Iga kord kui saan tunda killukest õnne, siis väänatakse seda ja lõpuks tallatakse see jalgealla. Iga kuradi kord. Kõik inimesed mängivad, petavad ja lahkuvad. Milleks? Aga teate milleks? Selleks et MINA TAHAN ELADA JA OLLA ÕNNELIK. MINU ENDA pärast. Mina ise olen enda õnne sepp, pean olema. Kõige naiivsem on usaldada enda õnn ja oma saatus kellegi teise kätesse. Mina olen siin ja mina teen. Just nii, mina, ma teen mida tahan, ma leian oma õnne ja olen õnnelik. Ma armastan mida teen ja teen kõike mida armastan. Mingi mõttetu eit, kes pettis usaldust, hahah, põrgusse, olen piisavalt tugev et reetellikkusest üle olla. Mingi mõttetu kutt, kes näitas, et hoolib kuid lõpetas olles samasugune sitapea nagu enamus, näidates, et oskab mängida. Hah, ma oskan paremini. Jah, tõesti, kuradi valus on, aga iga pettus ja reetmine teeb mind tugevamaks, muudab müüri kõrgemaks ja tugevamaks. Algab minu aeg mängida. Mitte ükski raskus ei ole piisavalt raske minu jaoks, sest ma olen tugev ja MUL ON EESMÄRGID.
Ma olen pannud enda jaoks paika oma soovid ja oma eesmärgid. Kõige esmane-ma tahan oma juhiload kätte saada. Jah, see teooria on keeruline. Jah, see sõit vaja harjutamist, aga ma suudan, isegi kui mul kõik viltu veab, ma teen need ära! Mulle ei meeldi see vaatepilt mida ma peeglist näen ja see ongi minu motivatsioon õhtul trenniriided selga ajada ja päeval vaadata mida suust sisse ajan ja selle motivatsiooni leidsin ma nii hiljaaegu, aga mul on see ja ma loodan, et see ei kao. Mul on muidugi muid ja kaugemaid eesmärke ka, aga need on ja jäävad ainult minu teada, isegi mu lähedased ei tea, sest ma tean, et neid ei pruugita aktsepteerida ja need on sama hullumeelsed nagu ma isegi. Ma seadsin endale need eesmärgid ja teate kui hea on olla, päeva alguses on see elujõud. Ma olen selle lõpuks leidnud, üle pika aja. Motivatsiooni ja
tahtejõudu on ja see ongi siin elus põhiline. Sea endale sihid ja tegele nendega! Leia oma kirg ja armastus ja eesmärgid, sihid. Kui sul on millegi poole püüelda, siis avastad, et elad tõeliselt. Ja mis saab olla parim motivatsioon kui see, et sul on hiljem millele tagasi vaadata, see mõte et yeaah, I did it!





M♥









No comments:

Post a Comment