Pages

Tuesday 9 February 2016

COLOREM

Sul on kaks võimalus. Kas olla vari või olla parim. Me kõik, okei enamus, tahame olla parimad. Mis on õnne valem? Edu saladus? Unistused. Unistused, mille nimel oled sa valmis andma endast parima. Ideed. Sa pead olema piisavalt julge, et oma ideid täide viia. Sa ei saavuta midagi, kui sa istud ja oota, et edu sinu juurde tuleb. Kõik ootavad teda, paljud tahavad teda ja sellepärast ei tule ta lihtsalt. See on nagu armastusega, sa pead selle nimel võitlema, sest see on seda väärt. 
Mina usun, et mitte midagi pole siin maailmas võimatut, kui sa suudad endale seda ette kujutada, ja kui see asi on see mida sa sügaval sisemuses ka tahad. Ärge kartke unistada liiga suurelt, ärge kartke astuda samme, et elada oma unistuste elu. Ärge kartke võtta vastu otsuseid, mis tunduvad hullumeelsed ja misnäivad olevat liiga ohtlikud. Ohtlikud, sest võivad võtta sinult mõneks ajaks jalgealuse. Meie, inimesed, tihtipeale kardame astuda mugavustsoonist välja. Aga just seal väljas on meie unistused. Sinu valik. 

Kõik suured asjad saavad alguse väikestest asjadest. Üks sõber ütles mulle kunagi, et tema jaoks on tähtsad suured asjad ja everything else is just noise. See võib esmapilgul tunduda naiivne ja omakasupüüdlik, egoistlik, aga ma mõistan seda, sest tegelikult olen ise samasugune. Ma ihkan suuri asju, ma püüdlen nende poole ja see "just noise"ongi need väiksed sammud, mis teevad kokku midagi suurt ja lõppkokkuvõttes loeb see suur asi mille poole püüdled.  See aga ei tähenda, et ma ei hooliks ja ei peaks lugu lihtsatest asjadest. 

Kui tuleb idee, siis ainuke õige otsus on see teoks teha. See on see mida mina tegin ;) Ma olin juba ammu mõelnud oma õpilasfirma peale, aga ühtegi head ideed ei tulnud. Ja ühel suvalisel hetkel lõi pirnike peas põlema, et Maarja, see on sinu võimalus!! Nimelt siis kui ostsin endale ühe nendest kuulsatest teraapilistest värviraamatutest. Mina kui kergelt kunstiinimene mõtlesin kohe, et, aga miks mitte neid mustreid ise joonistada. Mulle oli juba varasemalt selline väikeste mustrite tegemine meeldinud ja ma ei näinud probleemi. Kohe rääkisin sõbrannade ja majandusõpetajaga. Mul soovitati küll oodata ja alustada sügisest, et siis on rohkem võimalusi. Seda ma siis tegin. Hah, no senikauaks kuni kooli õppealajuhataja rääkis teise õpilasfirma(toidlustamine) osalisega, et meie sõpruskool Jelgavas kutsub meid õpilasfirmade laadale ja kahju, et meil pole ühtegi teist õpilasfirmat, sest toidlustamine sinna ei sobinud. Heh, aga tema teadis mu plaanist teha selline õpilasfirma ja siis ta mainis seda õppealajuhatajale ja me tegime nädalaga oma õpilasfirma valmis!! Hah, jaaa, väga ootamatu, ja väga kiire. Võib tunduda, et me tegime kõike lohakalt ja et sellest ei tule midagi välja. Jaa, mul oli ka see hirm, aga nüüd oleme siin, me jõudsime valmis, korralikult!! Ja ma käisime ära Jelgavas, kus me ei saanud lihtsalt esimest kogemust vaide ma saime isegi kaks auhinda ;) Olime nii kooli kui ühe perefirma ühed lemmikud :) Te ei kujuta ette ka kui uhke tunne mul on!! Meeskond...okei, täielikult naiskond mu ümber on super. Nii hea on teha oma mõtteid teoks koos kõige parematega. Need inimesed on püüdlikud, kohusetundlikud ja kuradi hullud, et minu ideedega kaasa lähevad! Super! Mul ei ole midagi muud öelda kui suur tänu, kes meid selle äri alustamisega algust teha aitasid! Iga panus on sügavat kummardust väärt. Aitäh toetuse eest! :) Me oleme enda üle juba praegu uhked ja me liigume aina edasi ja edasi, uute ideede ja uue energiaga, sest see oli kõigest algus ;)


Kõik keda Colorem rohkem huvitav, kellle tekkis küsimusi või kes on raamatutest huvitatud, siis võtke minuga või Coloremiga (coloremtg@gmail.com) ühendust. Lisaks olemasolevatele raamatutele oleme valmis disainima raamatu teie soovide järgi. Teie sõbral tuleb sünnipäev? Või ülemusel juubel? Äkki tahate oma kallimale rõõmu valmistada? Ükskõik mis puhul ja milliseid pilte soovite, võtke ühendust ja me teeme ära! :)

Me oleme ka Facebookis: https://www.facebook.com/coloremtg/





M♥



No comments:

Post a Comment